Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Pikiewicz | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany12.10.2007 @19:50:26 ostatnio na stronie26.09.2013 @23:12:31



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty58 komentarze716 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D40

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+booboo    26.07.2013 @14:52:44
można zmienić ale tylko na ~imięnazwisko
~6u    02.07.2012 @10:40:18
zgadzam się : - )
dzięki za odwiedziny!
~Oscar1967    20.01.2012 @17:03:39
dziękuję bardzo
+Casiel    25.10.2011 @19:17:41
: ]
~Andrejev    13.09.2011 @21:35:04
dzięki, ale ogórki będziesz robiła czy zdjęcia ogórkom?
~Nanoda    27.06.2011 @10:29:01
Rozumiem, rozumiem. Zdjęcie bardzo fajne, to mogą być tylko moje odczucia : )
Pozdrawiam
~litthium    18.06.2011 @15:26:33
potrzebny statyw
~dynio1312    01.05.2011 @11:02:27
Dziękuję za pozytywną opinię POZDRAWIAM!!!!!
~KrzysztofSzygenda    30.04.2011 @16:10:44
witamdzięki za wpisy i pokrótce odpowiem...to coś w prawym dolnym rogu to błąd przy wstawianiu zdjęcia na digart...na oryginale tego nie maa jeśli chodzi o okna to kadr centralny jest dlatego,zeby zmusić oglądającego do zauważenie najistotniejszego w tym zdjęciupozdrawiamTwoje zdjęcia pooglądam z chęcią ...jeszcze dzisiaj
_______
Szygenda
~MtD    26.04.2011 @21:38:13
dziękuję za cenny komentarz
pozdrawiam
-paruwa    25.04.2011 @18:17:51
e tam! ja jestem na tyle zadufany w sobie, że niektóre prace określam jako idealne! he he!
'007    24.04.2011 @19:32:00
nie moj kumpla
'007    24.04.2011 @19:19:46
całowany był rano jak go myliśmy i woskowaliśmy :D
~doku    23.04.2011 @21:22:28
siema siema Paulina :D
~alig24    10.12.2010 @17:00:24
Pogoda sprzyjała zarówno szaleństwom jak i zdjęciom Dzięki!
~blaco    08.10.2010 @18:20:27
trochę dodałem rozmycia i trochę kontrastu, a poza tym nic nie było robione i jakoś tak się udało
~AeddGynvael    15.02.2010 @09:54:51
: )
_______
to ja.
~DaroPL    12.02.2010 @20:04:11
Dzieki) hehe
~Abla    12.07.2009 @16:03:41
dziękuję
'krakremija    24.05.2009 @19:21:36
Gris Grimly
~lenczewski    16.05.2009 @22:38:04
nie ma sprawy
_______
--
https://czyj.pl
~panpropanbutan    06.05.2009 @12:54:05
dziękuję
_______
Make tea ,not love!
~Danzig    02.05.2009 @20:14:13
Paulina, a gdzie Twoje nagrodzone zdjęcie??? chetnie bym je tu obejrzął.......
_______
Am I evil Yes I am
~pyskacz    25.03.2009 @21:05:32
dzięki i prosze
~shak    19.02.2009 @11:13:07
A gdzie kolejne pracki....?
1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt